Fizeaustraat

15 mei 2007

Voor het stoplicht sta ik stil naast een tramhalte. Een oude dame op de halte tikt op de ruit en vraagt me of haar fauteuil ook mee mag.
   Ik rijd haar en haar stoel naar huis. Alle efteling poppetjes op de vensterbank aan de kant, het raam moet open voor het eerst in jaren en zo krijgen we de stoel middenin de huiskamer. Haar man kijkt toe vanuit zijn eigen fauteuil. Mevrouw wil een foto maken.
   Er bestaat een versnipperd fotoalbum van mij. Al weet ik niet hoe het eruit ziet, het is gevuld met tientallen foto’s. Ik op luchthavens en bij attracties. Ik samen met grote of kleine toeristen. Ik in pak of leren jack. En op iedere foto een auto.

Eén reactie to “Fizeaustraat”

  1. Wil Says:

    I am happy that you have begun posting again.

    The URL for “Paradise Driver” has changed. Would you please be so kind as to update your link to my blog.

    I am adding you back into my Taxi-Blog links.


Geef een reactie

