Alexanderplein

18 juni 2006

Het is alweer licht, een dikke kerel houdt me aan. Of ik geld heb voor benzine, hij staat zonder en is te voet onderweg naar de Texaco.
   ‘Weet je hoe vaak ik die al gehoord heb?’
   Inderdaad heb ik die al vaak gehoord, maar nog nooit door iemand met een tankje in zijn hand.
   Ik geef hem het voordeel van de twijfel, plus vier euro. Dat moet genoeg zijn om terug te rijden naar zuid-oost, waar hij zegt te wonen. Zijn kaken malen de hele tijd nog door.

Geef een reactie

