Bijlmerdreef

5 maart 2006

‘s-Nachts staan alle stoplichten uit en wordt het suffe wegennet een groot, snel parcours. Op een kruispunt schiet ik net voor een tegemoetkomende auto langs. Knipperend met zijn lichten en toeterend rijdt hij achter me aan, maar ik ben er al weer vandoor.
   Dan wordt ik opgeroepen en keer om. De afgesneden auto komt voorbij, keert ook om en rijdt weer achter me aan. Verder is er niemand op de weg.
   In de binnenspiegel zie ik drie donkere mannen in de auto.
   Ik minder vaart, omdat ik mijn bestemming nader. De andere auto rijdt op me af. Een raampje gaat omlaag.
   Ik doe ook mijn raampje open.
   ‘Arenalaan, hoe komen we daar?’

Eén reactie to “Bijlmerdreef”

  1. Ali K Says:

    he man! goed! ik lees je elke dag. keep it up.

    A.


Geef een reactie

