Jonas Daniël Meijerplein

1 maart 2006

Deze gast is aardig. We zwijgen de hele rit. Hij zit rustig voor zich uit te kijken en ik ga er beheerst van rijden. Andere weggebruikers gaan voor ons opzij.
   Ik neem routes binnendoor en scherpe bochten. We rijden rondjes door de binnenstad. Bij kleine steegjes en grote pleinen kijkt mijn gast me even aan.
   Voordat we stilstaan overhandigt hij me twintig euro. Zijn knik geeft aan dat het zo goed is. Hij stapt precies daar uit waar hij ook binnenkwam.

Geef een reactie

